Pengikut

Khamis, 21 Jun 2012

kenangan masa pegi telok kemang portdickson..

seronok sangat..
aku seorg remaja yg berjiwa pengembara..
aku meminati sukan air..
aku mengimpikan Memiliki Sebuah pulau peranginan..


banyak impian ku.. hidup ini penuh impian .. jangn putus-asa untuk mengimpikan sesuatu...

semangat ku sedang lemah kini..kerana sesuatu menggangu hati aku..insyaallah..aku akan kuat..dan akan merealisasikan impian aku sejak dulu lagi..
satu satu impian ku ingin ku capai..
aku ingin menjadi penulis novel..
aku ingin berjaya..
aku tetap akan menjadi diriku,,
walau diriku tidak semegah mana..
aku memang banyak kekurangan..tapi.kekurangan itulah yg menjadi pembakar semagat ku..kerana kekurangn itulah,,aku akan berusaha menjadikan diri ku sempurna ....

Demi mereka yg aku sayang..
My mother.. puan bunga
my greenmother -Puan hindun
My sisther Dewi
My brothe and sisther -Fiq & syura
I realy love u sayang...

and 4 my best frend..Azlina..terima kasih sahabat ku..menjadi pengkritik,menjadi penjaga.penasihat.teman.saudara.dan semua yg kita kongsi,,terima kasih sahabat ku.

Aku sangat menyayangi engkau..

kepada MR love ku..
maafkan aku segala salah ku.. aku masih keliru dengn hati ini..aku memohon sejuta pengertian mu..
bebaskan lah aku terbang menjadi yg terbaik
biar aku setaraf berdamping dengn mu..

bukan untuk lari dari knyataan...jika tuhan tentukan kita bersatu..sejauh mana aku terbang . aku akan tetap akan menjadi milikmu suatuhari nanti...


3 ulasan:

  1. mna button follow neyh. nk follow awk la. hehe. ieka nk offer wat layout ni nk?

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehhe..ieka..bunga baru nk blajar wat blog.hehe.x reti lg nk wat lawa,n..x thu mne tah button folow ==" hehhehee...

      Padam
    2. nnt ieka buatkan tuto untk letak widget follower ek

      Padam

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.